نوشته شده توسط : رامیار شریفی

خرید پستی کیف کج زنانه Ecco

خرید اینترنتی کیف یک دخترانه مدل کج,خرید کیف زنانه چرم,کیف اسپرت دخترانه اکو,خرید کیف زنانه مارک دار,خرید کیف دستی دخترانه ECCO مدل کج,کیف تک بند زنانه اکو,خرید کیف زنانه ,خرید کیف دخترانه

کیف زنانه مارک دار یکی دیگر ار ویزگی های بانوان جداب می باشد.کیف طرح کج با مارک معتبر کمپانی ECCO یک گزینه منحصر بفرد می باشد .دوخ بسار تمیز و طراحی بیرونی بسیار جذاب از خصوصیت این محصول می باشد.

نگین کاری جلوی کیف و حک لوگوی معتبر کمپانی Ecco جذابیت آن را دو چندان کرده است…

طراحی بسیار جادار و شیک

عرضه شده در رنگ های مشکی، کرم و عسلی

دارای نگین های درخشان و شکیل

خرید اینترنتی کیف یک دخترانه مدل کج

خرید اینترنتی کیف یک دخترانه مدل کج

کیف زنانه Ecco جنسی از چرم مصنوعی با کیفیت بالا، دوخت تمیز و ظاهری زیبا دارد و دارای رنگ مشکی، کرم و عسلی می باشد. کیف زنانه Ecco یک کیف روزمره/فشن/مجلسی می باشد و از یک بند رودوشی قابل تنظیم برخوردار بوده و دارای یک محفظه بزرگ اصلی زیپدار و و یک محفظه کوچک داخل کیف و یک محفظه متوسط زیر درب و یک محفظه کوچک زیپدار پشت کیف می باشد. کیف زنانه Ecco دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد که وجود نگین های درخشان زیبایی و درخشش این کیف را دو چندان نموده است. ویژگی منحصر به فرد کیف زنانه Ecco برخورداری از نگین های درخشان در قسمت جلوی کیف می باشد که به زیبایی آن افزوده است.

کیف اسپرت دخترانه اکو

 

خرید کیف دستی دخترانه ECCO مدل کج

 

ویژگی های کیف زنانه Ecco :
– نام: کیف زنانه Ecco
– مدل: Ecco
– جنس: چرم مصنوعی
– ارتفاع: 20 سانتی متر
– عرض: 21 سانتی متر
– پهنا: 7 سانتی متر
– محفظه اصلی: دارای یک محفظه بزرگ زیپدار
– دارای یک محفظه کوچک داخل کیف
– دارای یک محفظه متوسط زیر درب کیف
– دارای یک محفظه کوچک زیپدار پشت کیف
– بند: دارای بند رودوشی قابل تنظیم
– رنگ: مشکی و کرم و عسلی
– درب: دارای یک درب با قفل مگنتی
– ظاهر: دارای نگین های براق روی قفل کیف

 

 

فروشگاه اینترنتی کیف زنانه تیرکالا
روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
خرید کیف زنانه چرم

 



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی کیف یک دخترانه مدل کج,خرید کیف زنانه چرم,کیف اسپرت دخترانه اکو,خرید کیف زنانه مارک دار,خرید کیف دستی دخترانه ECCO مدل کج,کیف تک بند زنانه اکو,خرید کیف زنانه ,خرید کیف دخترانه ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامیار شریفی

خرید اینترنتی عینک خلبانی شیشه آبی

عینک آفتابی خلبانی آبی,خرید اینترنتی عینک آفتابی آبی,عینک اسپرت خلبانی مردانه آبی,خرید پستی عینک خلبانی,خرید اینترنتی عینک خلبانی شیشه آبی, عینک اسپرت خلبانی رنگ آبی,عینک خلبانی مردانه,عینک خلبانی دخترانه

فروشگاه اینترنتی تیرکالا

به همراه کیف و دستمال اورجینال

عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن

از اولين كساني باشيد كه اين عينك را امتحان مي كنند !!!

پدیده طراحی سال 2013

فوق العاده شیک و جذاب

مخصوص شیک پوشان و مشکل پسندان …

برای اولین بار در ایران

عینک آفتابی خلبانی آبی

                     عینک آفتابی خلبانی آبی

 

مشخصات عینک خلبانی شیشه آبی:
فریم : مشکی /نقره ای
شیشه :  آبی / دارای یو وی 400
لوازم جانبی : کیف و دستمال
نحوه ارسال : به صورت پستی
نحوه پرداخت : به مامور پست
قیمت : 34000 تومانطرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها می باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را تهیه نمایند. شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند. عینک خلبانی شیشه آبی با کیف و دستمال اورجینال برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است.

 

 

همان را انتخاب كنيد كه شايسته شماست …

با اين عينك زيبایي را به خود هديه دهيد

عينك شيك و زيبا مورد استفاده بازيگران و افراد معروف دنیا

با کیفیت بی نظیر و قیمت استثنایی

 

عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف مخصوصا بازیگران سینما و خوانندگان بدست بياورد.لنزهاي اين عينك داراي استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است.

فوق العاده شيك و زيبا مخصوص مشكل پسندان

با كيفيتي بي نظير ، آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد!

برای اولین بار در ایران

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 


:: برچسب‌ها: عینک آفتابی خلبانی آبی,خرید اینترنتی عینک آفتابی آبی,عینک اسپرت خلبانی مردانه آبی,خرید پستی عینک خلبانی,خرید اینترنتی عینک خلبانی شیشه آبی, عینک اسپرت خلبانی رنگ آبی,عینک خلبانی مردانه,عینک خلبانی دخترانه ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامیار شریفی

خریداینترنتی عینک زنانه Prada مدل WJ-423

خرید اینترنتی عینک زنانهPrada,اورجینالPrada خرید اینترنتی عینک آفتابی,عینک دخترانه پرادا مدل 423,عینک دودی دخترانه پرادا اصل,  عینک زنانهPradaمدل 432,خرید عینک آفتابی دخترانه,خرید عینک آفتابی زنانه,خرید عینک آفتابی اسپرت

فروشگاه خرید پستی ساعت مچی و عینک آفتابی تیرکالا

عینک آفتابی اسپرت زنانه مدل Prada یکی از محصولات پر طرفدار در بین بانوان شیک پوش است.این محصول پرطرفدار دارای شیشه هایی از جنس UV400 و محافظ پر قدرت چشم در برابر اشعات مضر می باشد.طراحی بی نظیر بدنه و حک شدن لوگوی معتبر Prada جذابیت این محصول را دوچندان نموده است.

دارای استانداردهای UV400

دارای دو رنگ بندی مشکی و قهوه ای

مخصوص بانوان مشکل پسند و شیک پوش

همراه کیف عینک و دستمال

حک شدن لوگوی تولید کننده بر روی عینک

طراحی ویژه و متفاوت

مدل 432Prada عینک زنانه

خریداینترنتی عینک زنانه Prada مدل WJ-423

 

پرادا (به ایتالیایی: Prada) برند تخصصی مُد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه است. پرادا تولید کننده عینک، چرم، کفش، چمدان و کیف دستی می باشد که به وسیله ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شده است. دفتر مرکزی پرادا در میلان ایتالیا می باشد.

امروزه پرادا نه تنها یک مارک شناخته شده برای کیف و کفش است، بلکه لباس ها، عطر، نوشت افزار وسایل تزئینی، موبایل و بسیاری از وسایل ساخت این کمپانی نیز علاقه مندان خاص خود را در سراسر دنیا داشته و این شرکت سالانه درآمدی بالغ بر 20 میلیارد دلار دارد.
مجله تایم پرادا را مجموعه ای از آداب و رسوم خوب سنتی و زرق و برق صنعت فوق مدرن امروزی خواند و از آن روز پرادا روز به روز اوج گرفت و به یکی از معروف ترین خانه های مد ایتالیایی تبدیل شد.

 

هيچ وقت قدرت جزئيات را دست کم نگيريد. هماهنگي کل ظاهرتان به کنار، جزئيات هم به همان اندازه مهم هستند. جزئيات مي توانند نشان دهنده ويژگي هاي خاص شخصيتي شما باشند. جالب است که اين موارد جزئي اغلب تنوع بالايي دارند. يک عينک آفتابي زيبا يا يک دکمه سردست زيبا مي تواند حسابي حال و هواي ظاهرتان را عوض کند و خوش سليقگي شما را به همه نشان بدهد. يادتان باشد جزئيات از اولين مواردي هستند که در ظاهرتان مورد توجه قرار مي گيرند. پس اولين کسي باشيد که به آنها خوب توجه مي کند.
عینک زنانه Prada مدل WJ-423 با طراحی فوق العاده زیبا و جوان پسند با دو رنگ قهوه ای و مشکی می تواند شما را در جذابیت و هماهنگی ظاهرتان یاری نماید. مطمئنا خاص بودن را لمس خواهید کرد.

فروشگاه خرید پستی ساعت مچی و عینک آفتابی تیرکالا

خریداینترنتی عینک زنانه Prada مدل WJ-423

 

بدون شک استفاده از عینکهای مارک دار اورجینال علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.
لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید …

فروشگاه خرید پستی ساعت مچی و عینک آفتابی تیرکالا

خریداینترنتی عینک زنانه Prada مدل WJ-423

 

ویژگی های عینک:
– دارای استانداردهای UV400
– دارای دو رنگ بندی مشکی و قهوه ای
– مخصوص بانوان مشکل پسند و شیک پوش
– ارسال به همراه کیف عینک و دستمال
– حک شدن لوگوی تولید کننده بر روی عینک
– طراحی ویژه و متفاوت

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی عینک زنانهPrada,اورجینالPrada خرید اینترنتی عینک آفتابی,عینک دخترانه پرادا مدل 423,عینک دودی دخترانه پرادا اصل, عینک زنانهPradaمدل 432,خرید عینک آفتابی دخترانه,خرید عینک آفتابی زنانه,خرید عینک آفتابی اسپرت ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رامیار شریفی

خرید پستی عینک دیزل مدل DL 0120

Deiselخرید پستی عینک آفتابی,عینک دیزل مدل DL 0120,عینک آفتابیمدل 0120Deisel,خرید عینک اسپرت دیزل,خرید عینک دودی مردانه,خرید عینک آفتابی زنانه,خرید عینک آفتابی اسپرت,خرید عینک آفتابی دخترانه,عینک آفتابی اسپرت دیسل مدل DL0120
سادگی،مرتب و شیک پوشی نکاتی هستند که همیشه شما را به عنوان فردی جذاب نشون می دهند.هرکس به دنبال داشتن همه این ویژگی ها یک است.با استفاده از عینک آفتابی Deiselبه تنهایی جذابیت و شیک پوش بودن را در سادگی خود احساس کنید.
دارای استانداردهای UV400

طراحی زیبا و پسندیده ی سال

در رنگ بندی های متنوع

قابل استفاده برای آقایان و بانوان

به همراه کیف عینک و دستمال

حک شدن لوگوی دیزل بر روی عینک

شرکت دیزل، یک شرکت ایتالیایی طراحی لباس است که در ابتدا برای تولید لباس بزرگسالان به خصوص شلوار جین، هدف‌گذاری شده بود، اما به مرور و با توسعه کارش انواع لباس و عطر را تولید می‌کند. «زیبایی هر چیزی است که لرزه‌ای بر تن تو بیاندازد.» این جمله را رنزو روسو Renzo Rosso ، موسس اولیه دیزل می‌گوید و معتقد است زیبایی را چشمان انسان درک می‌کنند. روسو و رییس قبلی‌اش در شرکت آ.گ جین، یعنی آدریانو گولدشمید، این شرکت را در سال 1978 تاسیس کردند.

تمامی مجموعه‌های دیزل، از جمله محصولات تحت لیسانس، با مدیریت خلاقانه ویلبرت داس Wilbert Das ساخته شده است. می‌توان گفت کارگردان خلاق و طراح اصلی دیزل، ویلبرت داس است که از سال 1988 برای دیزل مشغول به کار است. ویلبرت به عنوان طراح لباس‌های مردانه، لوازم جانبی، چرم و لباس‌های کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. او به سرعت به مدیریت مدل‌ها و حوزه‌های خلاق دیزل ارتقا یافت و در سال 1993 عنوان رسمی مدیریت خلاقیت را با مسوولیت‌های مختلف از جمله نظارت بر طراحی کل محصولات و تشکل‌های ارتباطات، از آن خود کرد.

سادگي، مرتب بودن و تميزي نکاتي هستند که شما را هميشه به عنوان يک فرد خوش تيپ و قابل قبول جلوه مي دهد. اين سادگي مي تواند در لباس هاي رسمي و روزمره شما نمود پيدا کند.بعضي ها فکر مي کنند چون اسم روزمره به اين لباس ها داده مي شود نبايد توجه زيادي به آنها کرد.
دقيقا برعکس است؛ روزمره يعني يک بخش خيلي مهم از زندگي. پس براي انتخاب لباس هاي تان وقت بگذاريد. براي ايجاد يک تغيير خوب نيز مي توانيد از عينک آفتابي که جزئي کوچک در نوع پوشش هستند استفاده کنيد. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازي است، يادتان باشد برندهايي را به او معرفي کنيد که تنوع رنگي در آنها وجود دارد. البته بهتر است طوري رفتار کنيد که در ذهن آنها رنگي و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحيت پيدا کند.
عینک آفتابی DIESEL مدل DL 0120 علاوه بر طراحی ویژه و منحصر به فرد که باعث جذابیت فردی می شود با استفاده از استانداردهای UV باعث محافظت از چشمان شما در برابر اشعه های مضر و مخرب خورشیدی نیز می شوند.

 

 

ویژگی های عینک دیزل مدل DL 0120:
– دارای استانداردهای UV400
– طراحی زیبا و پسندیده ی سال
– در رنگ بندی های متنوع
– قابل استفاده برای آقایان و بانوان
– ارسال به همراه کیف عینک و دستمال
– حک شدن لوگوی دیزل بر روی عینک

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: Deiselخرید پستی عینک آفتابی,عینک دیزل مدل DL 0120,عینک آفتابیمدل 0120Deisel,خرید عینک اسپرت دیزل,خرید عینک دودی مردانه,خرید عینک آفتابی زنانه,خرید عینک آفتابی اسپرت,خرید عینک آفتابی دخترانه,عینک آفتابی اسپرت دیسل مدل DL0120 ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()